onsdag 9 juli 2014

Boklåda & boktips

 Nu är det snart semester och vad passar bättre än att bunkra upp med massor av böcker! I mitt fall en rad av deckare! Jag har en alldeles utmärkt "bokhylla" i form av en gammal trälåda vid sängen.

 Lådan står på en annan låda, eller snarare drickaback som i sin tur matchar kommoden bredvid i färg;)
En matchning i kulör som jag bara hade tur med, för båda har sin originalfärg och kommer inte från samma ställe från början:)

Här kommer lite boktips också:
Visning pågår av Sofie Sarenbrant
Minns mig som en ängel av Kristina Appelqvist
Tredje rösten av Cilla o Rolf Börjlind
Tango för vilsna själar av Lucy Dillon
Män ur mörkret av Håkan Östlundh

(Allihop har skrivit flera böcker, men detta är de senast utgivna av respektive författare)

Önskar er en härlig läsning i hängmattan, på stranden eller vart ni nu läser i sommar!
Gå till ett bibliotek, jag köper själv aldrig böcker om de går att låna:)

2 kommentarer:

  1. Så smart med en låda vid sängen. Mina ligger i blandad kompott på golvet, ingen bra skötsel på böckerna där inte. Skärpning är det nog dags för.
    Bibliotek är en fantastisk inrättning som jag tyvärr allt för sällan besöker, men jag köper många av mina böcker på loppis och kanske är det bra det då jag inte behandlar dem speciellt värdigt.

    Fin dag på dig
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla sätt att få böcker att läsa är bra;)

      Radera